بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

کلمات کلیدی: بخش بندی


موارد یافت شده: 11

1 - بخش بندی بازارهای تجاری_ گردشگری شهر مشهد (چکیده)
2 - بخش بندی بازارهای تجاری_ گردشگری شهر مشهد (چکیده)
3 - استفاده از مدل LRFM برای بخش بندی مشتریان براساس ارزش چرخه عمر آنها (چکیده)
4 - طراحی سیستم خبره جهت پیشبینی رفتار مشتری برمبنای بخشبندی مشتریان (مطالعه موردی : شرکت صنایع چوب و فلز تولیکا) (چکیده)
5 - بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر مبنای سبک زندگی:مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه فردوسی (چکیده)
6 - بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر مبنای سبک زندگی )مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
7 - بخش بندی بازار با مدل جدید RFMP و اولویت بندی بخش ها با روش AHP (چکیده)
8 - بخش بندی بازار و اولویت بندی بخشها مبتنی بر تصمیم گیری چند معیاره (چکیده)
9 - بخش بندی مشتریان بر اساس ارزش دوره عمر آنها با استفاده از داده کاوی بر مبنای مدل آر. اف. ام. RFM (چکیده)
10 - بخش بندی بازار گوشی تلفن همراه بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (چکیده)
11 - بخش بندی بازار بانک های مشهد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر